זה נראה טיפשי, מובן מאליו, טריוויאלי, אפילו נדוש, אבל לוקח קצת זמן כדי להראות את העיצוב שלך לעמיתים לפני הצגתו ללקוח או למנהל אמנותי היא דרך קלה לנקות את העבודה שלך ולהשמיט טעויות שאולי בדרך אחרת לא נענו. קבלת משוב מהעמיתים שלך היא דרך קלה להשיג נקודת מבט ייחודית על העבודה שלך מאנשים מבחוץ שאולי רואים דברים שאנחנו לא יודעים. מאמר זה בוחן את היתרונות העיקריים של קבלת משוב מעולה על עיצובי האינטרנט שלך ואנו חולקים גם כמה טיפים להשגתו.
כאשר חברה בונה מכונית, אבטחת איכות (QA) הוא הצעד שבו אנשים באמת נוהגים במכונית כדי לבדוק אם הגלגלים נופלים. בעולם של עיצוב, אבטחת איכות, בדרך כלל מגיעה בצורה של לתת לאנשים לבדוק את העבודה לפגמים, טעויות ומחדלים ברורים. כאשר אתה עובד על פרויקט עבור שעות על גבי שעות, זה קל להיכנס למצב חזותי שחוק; ביקורת של 5 דקות יכולה לעתים קרובות לחשוף בעיות בעיצוב שלך, כי פשוט לא ראית אותן בזמן שהיית במחשבות אובססיביות על הפרטים הקטנים.
ברוב סביבות סטודיו לעיצוב, הביקורות הפנימיות מובנות בתוך זרימת העבודה; להרבה מעצבים שעובדים בקיבולת פרטית קל לשכוח את העובדה שהעיצוב שלהם הולך להיראות על ידי הרבה אנשים, ולא רק על ידיהם ועל ידי הלקוח. לסקור אנשים מחוץ העיצוב שלך היא הדרך הזולה ביותר להגיע להבנה מהירה של איך מבקרים יגיבו לעבודה שלך והאם היא מצליחה לעמוד במטרות שלה.
כאשר הפרויקטים נערמים לקוחות מתקשרים ללא הרף, זה קל לדלג על החלקים "הכנים" של זרימת העבודה שלנו. ברוב המקרים, אם נתון למעצב רק פרויקט אחד ויש לו שפע של זמן לעבוד עליו, הוא מבלה חלק ניכר מהפרויקט בלהעביר ביקורת על יצירתו שלו. הדבר הראשון שבאמת צריך לצאת מהחלון כאשר דברים מתחממים הוא הרצון האינטואיטיבי להפוך למבקרים של עצמנו; שמיעת אנשים אחרים מעבירים ביקורת על העבודה שלנו יכולה להיות הדרך הטובה ביותר להתנער מהעצלנות ולראות דרך טיוטה מחוספסת את המוצר הסופי והמלוטש שאנחנו רוצים שזה יהיה.